30 Nisan 2012 Pazartesi

İlluminati Paranoyası



Bu mesele artık internetin göz bebeği haline geldi. Her yerde yazılara, videolara, tartışmalara o kadar çok rastlıyoruz ki... Açık konuşmak gerekirse bu meseleler ilk konuşmaya başlandığı vakit bende ciddiye alıyordum. Bu iş nasıl başladı bilmem fakat benim keşfim Dan Brown kitaplarıyla başladı.

O kadar abartıldı ki şu geri sayım meselesi başladığı zaman millet iyice sapıttı. Kimileri deprem bombalarının(Hayal gücümüze diyecek yok kendi kafamızda ürettiğimiz bir şey bu .) atılacağını söyledi, kimileri İsa hologramıyla insanların kandırılacağını söyledi, kimileri dedi ki Küreciği vuracaklar(Ne alakaysa zaten Nato/Amerika' nın radarı...). Arkadaş, bir şeyler yapılacaksa böyle kabak gibi ortaya dökülür mü? Döküldüyse yapılır mı? Zaten bir şeyde olmadı...

Müştak babalar, Nosturadamuslar havalarda uçuştu yok bunlara işaret eden kehanetler varmış, şöyleymiş, böyleymiş... Zorlama tevilleri ne kadar da çok seviyoruz. Kehanetlerim diye bir blog açsam yüz tane yazı göndersem, hasbelkader üçü-beşi tutsa ben öldükten sonra eminim rant peşindeki boş iş müdürleri göreve başlayacaktır ..

İlluminati en çok Subliminal mesajlar ile kendini gösterdi onu başka bir yazımda belirttim (bknz:Subliminal Mesaj)

Bana göre İluminati bir amaç değil araçtı kimler rant sağladı bilinmez (keşke 15m$' ım falan olsaydı da bir filim çekebilseydim bununla ilgili dörde, beşe katlardım parayı). Ya da kendi kafamızda kurduğumuz bir paranoya... Fakat şu bir gerçek ki kimse elinde bir kumandayla bize yön vermiyor... Ne yapıyorsak kendi elimizle yapıyoruz... 

0 yorum:

Yorum Gönder

RSS FeedRSS

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons