23 Mart 2012 Cuma

Banka Mağduriyetnamesi

Bilmiyorum bende mi bir sorun var ama altı üstü bir banka kartı alacağım burnumdan geldi... Olaylar şöyle gelişti:

İlk önce A bankasından hesap açtım, on beş gün bekledim, kartım geldi, sevindim, mutlu oldum. Eneee birde ne görelim kartın arkasında ki cvc kodu yanlış. Neyse yeni kart istedim, 15 gün bekledim, kartımı aldım. Eneee bir de ne görelim gene cvc kodu yanlış. Yeter dedim gayrı daha bekleyemem.

Öğrenci kimliğimi aktif ettireyim dedim fakat arkasında cvc kodu yoktu. Gittim sordum B bankasına dedi ki ''biz sana bütün bilgileri vereceğiz''. ''Tamam'' dedim aktif ettirdim. Bekle bekle ne bir msj ne bir arama, gittim bankaya tekrar dediki adam ''bu kartlarda cvc kodu olmaz''. Buyur buradan yak...

Sonra çıktım bankadan, gittim C bankasına ''banka kartı istiyorum'' dedim. Öğrencilere veremiyoruz da, çalışmanız lazımda mıy mıy mıy... Altı üstü banka kartı, kredi kartı olsa tamam diyeceğim. Belkide yalan söyledi, kredi kartı almaya mecbur kalayım diye.Zaten hangi bankaya gitsem kredi kart ister misiniz, birçok avantajı var falan filan....

Dayanamadım geldim eve aradım A bankasının müşteri hizmetlerini '' bana bu sefer düzgün bir kart yollayın dedim''. Hanım ablamız bana iki kere arızalı kart gönderildiğine inanamadı ilk defa duyuyormuş böyle bir şey. Ya sabır! Neyse yeni kartımı istedim artık 10-15 gün sonra alırım umarım bu defa sorun çıkmaz...

2 yorum:

ScaffoldingPole dedi ki...

O kartları almak kadar iptal ettirmekte bir dert (bknz: avantaj-hsbc)

not: yorum yazarken çıkan onay kodu sorun çıkarıyor bu arada. Kaldırırsanız güzel olur bence

Rad dedi ki...

Aynen öyle.. Yorum almadığım için öyle birşeyin varlığından bile haberim yoktu iyi oldu söylemen :)

Yorum Gönder

RSS FeedRSS

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons